вівторок, 29 жовтня 2019 р.

"Подорожуючи" Інтернетом, випадково натрапила на цікаву публікацію. Вирішила знайти "початок". Знайшла. 
            Сайт  “НАТХНЕННИК". 
       Анна-Марія Богосвятська кандидат філологічних наук, доцент, завідувач кафедри гуманітарної освіти Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, член-кореспондент Міжнародної ноосферної академії науки та освіти, Лицар Гуманної Педагогіки.

 20 веселкових ідей для уроків


 Віршокартинка як засіб розвитку творчої уяви

Алгоритм створення віршокартинок простий:
1. Підібрати зображення (малюнок, фотографію), яке, на вашу думку, передає емоційне сприйняття тексту.
2. Вибрати шрифт, який найкраще відповідає темі твору. Розмір шрифта має бути або однаковим, або відрізнятись доволі різко. Два-три розміри максимум. Виділення ключових слів приверне особливу увагу. 
3. Підібрати колір напису, щоб він гармоніював із картинкою.
4. Створити на картинці декілька структурних зон, в яких найдоцільніше розмістити написи. Красиво, коли строфа вірша розбивається на  фрагменти, словосполучення, окремі слова. Вписувати текст можна по діагоналі, зиґзаґом – як подобається.
5. Останній штрих – копірайт (підпис) автора тексту. Його слід робити добре помітним. Це ваш етичний обов’язок.
Автор фото Cristian Puta

«Чімборасо» – проект-гра нового покоління

Для того, щоб пограти в «Чімборасо», потрібно виконати наступні дії:
1. Увійдіть у «Вікіпедію».
2. У пошуковий рядок введіть слово, яке вас цікавить. Початком гри для педагога стає поле того навчального предмета, який ви викладаєте. Для вчителів-філологів та ваших учнів початковими словами в грі можуть стати: прізвища письменників, літературознавчі терміни, будь-яка історико-культурна епоха тощо.
3. Прочитайте статтю. Знайдіть факт, який вас здивує, тобто до цієї секунди ви про це не знали.
4. Знайдіть невідомі вам терміни, що містять гіперпосилання на інші статті.
5. Перейдіть за посиланням на незнайоме поняття і познайомтеся з наступною статтею. Що вас здивувало, вразило? Що цікавого ви дізналися?
6. У новій статті вам, напевно, також зустрілися незнайомі поняття. Перейдіть по посиланню до наступної статті та виконайте вищеописані дії.
7. Гуляйте по посиланнях. Скільки кроків зумієте зробити? (Оптимально: 6-10.) В якій точці опинитеся? Зрозуміло, що кінцевий пункт у всіх буде різний.

       "Заходьте" за посиланнями і шукайте те, що особисто Вам сподобається, що Вас зацікавить. "Цікавинок" багато. Не випадково автор назвала сайт "Натхненник".

Немає коментарів:

Дописати коментар